آدرینآدرین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

یکی یه دونه

حرفهای ناگفته

1392/4/17 11:51
نویسنده : مامانی
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم سلام ادرین خوشگلم تو این مدتی که با همیم نمیدونی چه قدر شیریرن شدی  و من چه قدر بهت وابسته شدم خوشگلم خیلی دوست دارم نفسمبغل

خیلیم خوش خنده ای تا بیدار میشی توی گهوارت اول شروع میکنی به دست خوردن بعد از خودت صدا در میاری میگی اووووووووو......اووووووووووو.......اوووووووووو بعد من میام بالا سرت تا بهت میگم سلام خوشگلم شروع میکنی به خندیدنخنده الهی مامان فدات شه

                 

 

مامانی خونمونم عوض کردیم اینقدر خوش قدم بودی که تا اومدی ما خونه خریدیمقلب

اسباب کشی خیلی سختم بود اخه دست تنها بودم ولی خوب تموم شد

راستس عاشق تلویزیون شدی دوست داری همش فیلم ببینی هیپنوتیزم

با یه تعجبیم نگاه میکنی که من میخوام بخورمت عزیزم

اول با دقت نگاه میکنی

بعد تعجب میکنی

و در اخرم شروع میکنی دست وپا زدن

                     

چند روز پیشم داشتم زیر بغلتو تمیز میکردم که یکدفعه با صدای بلند خندیدیقهقهه الهی فدای خنده هات بشم من عشقم منم کلی زوق کردم سریع زتگ زدم به بابا علی گفتمبه من زنگ بزن

چند روز پیش خاله مریم و مامانی اومدن خونمون و برات کادوهای خوشگل اوردن عزیزم مبارکت باشه عزیزم

عاشق بیرون شدی تا میگم بریم دد کلی میخندی خاله سحیرم خیلی دوست داری وقتی میاد اینجا دیگه بغل من و بابایی نمیای

و در اخر اینکه بازم میگم خیلییییییییییی دوست دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرجان مامان اران
17 تیر 92 12:34
ای جانمممم خوش خنده ناززز

قربونت برم با این قدماتتت

خونه خریدنتون مبارک عزیز دلممممممممممممممممم




مرسی عزیزم ممنون ارن خوشگلمو ببوس و خیلییییی مواظب باران جون باش


مرجان مامان اران
20 تیر 92 10:36
بخدا من نظر داده بودماا







سلاااام عزیزمممم مرسی که به ما سر میزنی ببخشید جوابتو داده بودم عزیزم ارن جون خوشگلمو ببوس مراطب باران جیگرم باش عزیززممم نمیدونم چرا من شماهارو خیلی دوست دارم اخه خیلی شبیه یکی از بهترین دوستای دبیرستانمیییی