آدرینآدرین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

یکی یه دونه

خبرایه خوووووووووووب

1392/9/7 0:24
نویسنده : مامانی
691 بازدید
اشتراک گذاری

                          سلام سلام صدتا سلام من اومدم با دندونام

                          اومدم نشون بدم صاحب مروارید شدم

                     یواش یواشو بی صدا شدم جزو کباب خورا   

   خوب اولین خبر خوب این بود که اولین مروارید پسرم در اومد اونم تو 10 ماهگی و بعد این همه بی قراری و اذیتایی که شد فکر کنم حالا یکم اروم شه اگه خدا بخواد...... مامانی رویش اولین مرواریدت مبارک پسر خوشگلمماچقلب

دومین خبر اینکه عشق من ادرین خوشگلم بلاخره گفت  مامان

الهی مامان قربونت بره عشقم که اینقدر خوشگل صدام میکنی

و نمیدونی چقدر خوشحال شدم

خوشحالی که اصلا قابل توصیف نییییییست فکرشو نمیکردم شنیدن این کلمه اینقدر شیرین باشهخجالت

وقتی صدام زدی باورم نمیشد اول نگات کردم بعدم بغلت کردم بوسیدمت و گریه کردم ولی شما یه کوچولو ترسیدی ولی ازت معذرت میخوام عشق مامان

سومین خبر اینکه بردمت دکتر برای چکاب که وقتی وزنتو دید گفت پسرتون این ماه با توجه به حساسیتش خوب وزن گرفته و ببرینش ازمایش من احساس میکنم الرژیش خوب شده باشه که ما هم رفتیم ازمایش و همون طور که دکترت گفت دیدم که خوب شدی عسلم و من دوباره کلی خوشحال شدم

وخدارو هزار مرتبه شکر کردم و ازش خواستم که همیشه مواظبه تو و همه بچه ها باشه بازم میگم خدایا شکرت امیدوارم همیشه سلامت باشییییییی ادرینم

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)