آدرینآدرین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

یکی یه دونه

پائیز.........

1392/9/8 16:32
نویسنده : مامانی
608 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه وارد ماه مهر و پائیز شدیم من عاشق فصل پائیزم چون یاد اور خاطرات خوبه برای من.....
تو فصل پائیز با علی اشنا شدم...قلب

پائیز به خواستگاری اومد و نامزد کردیم

در فصل پائیز با هم پیمان ابدی بستیم و ازدواج کردیم و زندگیمون اغاز شد

و در فصل پائیز خدا یه فرشته مهربون بهمون داد و منو لایق مادر شدن و علی لایق پدر شدن دونست

عزیز دلم خیلی از وجودت خوشحالم و هزاران بار خدارو شکر میکنم عشقم

 کمکم داریم به تولدتم نزدیک میشیم پسر گلم

دیگه کمکم داره هوا سرد میشه برای همین با علی رفتیم برات خرید کردیم خیلی خوب بود ولی شما خیلی اذیت کردی اصلا نمیزاشتی لباس رات پرو کنم منم همرو حدسی خریدم ولی خدارو شکر اومدیم خونه تنت کردم دیدم همش سایزت شد مامانی مبارکت باشه عشقم

 

اینم چهره پائیزی آدرین مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)