آدرینآدرین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

یکی یه دونه

عکسهای اتلیه شاهزاده کوچولوی من

1392/4/20 17:11
نویسنده : مامانی
278 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم پارسال 13 فروردین بود که من فهمیدم که دارم مامان میشم 14 فروردینم بود که رفتم سونوگرافی و برا اولین بار شما رو دیدم عزیزکم البته خیلی کوچولو بودی اندازه یه کنجد نفسسممممممبغلماچ

ولی امسال 14 فروردین تو بغلمیو صورته عینه مهتو از نزدیک میبینم وگرمای وجودتو احساس میکنمقلب به خاطر همین منو بابایی تصمیم گرفتیم ببریمت اتلیه تا ازت عکسای ناز بندازیم مامان جون ولی نمیدونم چرا شما با اینکه خیلی خوش خنده ای اصلا نمی خندیدی به زور چند تا لبخند زدی اخه خیلیم کوچو بودی خسته شدی آدرینم ولی با این حال عکسات خوشگل شد مامان جونقلب

بقیه عکسا تو ادامه مطلبه

الهی مامنت فدات شه عشقم دوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)