آدرینآدرین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

یکی یه دونه

خیلی خوشحالم از اینکه......

1392/4/23 16:54
نویسنده : مامانی
309 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوشحالم از اینکه

تو به دنیا اومدی تو

دنیا فهمید که تو انگار

نیمه گمشدمی تو

زندگی خیلی خوبه

چون که خدا تورو داده

روز تولدم برام

فرشتشو فرستاده

خدا مهربونی کرده تورو سپرد دست خودم

دستت و گرفتمو

فهمیدم عاشقت شدم

اورده دنیا یه دونه

اون یه دونه پیش منه

خدا فرشته هاشو که

نمیسپره دست همه

تو نمیومدی پیشم

من عاشق کی میشدم

به خاط اومدنت یه دنیا ممنون توام

                              عاشقتمممممممممممم

                                   آدرینممممممممممم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ایلیا
12 مرداد 92 0:05
سلام مرجان جون خیلی ممنون خدا آدرین و برات نگه داره


سلام گلم ممنونم ازت
مرسی که به ما سرزدی
مرجان مامان اران
12 مرداد 92 3:57
سلام عزیزمم
اول از همه 8 ماهگیت مبارک
دوم از این ایشالا همیشه شاد باشیوو سایت بالا سر ادرن نازمون باشه
خدا حفظش کنه
ببخشید دیر میام پیشتونن


سلام مرجان جونم مرسی عزیز دلم مرسی که میای سر میزنی
مرجان مامان اران
19 مرداد 92 15:07
عیدتون مبارک عزیزم


مرسی مرجان عزیزم عید شما هم مبارک فدات شممممممم
مامان امیرحسین
25 مرداد 92 2:15
خیلی قشنگ بود


مرسی دوست خوبم
رها
30 مرداد 92 23:34
وااااااای چه دخترشیرینو بامزه ای دارین خدابراتون نگهش داره
رها
30 مرداد 92 23:36
خاله جون ماشالاااااابس نازی من فکرکردم دختری

سلام عزیزم مرسی که اومدی نه خاله جون من پسملم
مرجان مامان آران و باران
14 آبان 92 18:00
اپ نمیکنی عزیزممممممممممممم سلام مرجان عزیزم ببخشید گل من که نتونستم جوبتو بدم خانم مرسی که به یاد ما هستی عزیزم