آدرینآدرین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

یکی یه دونه

ورو به نه ماهگی و اولین کلمه

1392/9/4 14:31
نویسنده : مامانی
637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم ..همه هستی من

ادرین عزیزم 8 ماهگیتم با تمام سختی هاش و شیطنتای تو تموم شد و وارد 9 ماهگیه زندگیت شدی عشقمقلب

ولی با همه اذیتات .. شیطنتات . گریه هات.. بد خوابیات.. خیلیییییی شیرین گذشت پسر مامان

ولی برات بگم که یه اتفاقی افتاد که خیلی زیبا بود وخستگیو از تنمون بیرون برد البته علی خیلییییی خوشحالتر شد اینکه دقیقا 2 روز بعد از وارد شدن به 9 ماهگیت گفتی بابا و من صدای خوشگلتو شنیدم و کلی بغلت کردم بوست کردم و از خوشحالیه زیاد گریه کردم عشقم

نمیدونی علی چه قد خوشحال شد تو ام فهمیدی که ما خوشحال شدیم هی تکرار میکردی و علی تند تند میگفت جانم جانم افرین خوشگل من

به خاطر همینم بابایی برات یه کادوی خوشگل خرید یه ماشین گوگولی که خیلیم دوسش داری مبارکت باشه عزیزم

یه 4 روز بعدشم دوباره با اون صدای خوشگلت گفتی به به.....

ولی من دوست داشتم کلمه بعدی که میگی مامان باشه ولی اشکالی نداره خوشگلم من منتظرم تا بگی بهم عشقم

اینم عکس کادوی بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)