آدرینآدرین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

یکی یه دونه

2 ماهگی و اولین واکسن

1392/4/2 12:53
نویسنده : مامانی
112 بازدید
اشتراک گذاری

از اون روزی  که میترسیدم اومد روز واتکسنت عزیزم سه شنبه رفتیم دکتر برای واکسن چه قدر خوشگل شده بودی عزیزم 

وای پسرم وقتی واکسن و زد به پای راستت گریه کردی پای چپت خیلی دردش بیشتر بود گریتم بیشتر شد وقتی رفتی بغل بابایی اروم شدی

تا بیایم خونه خوابت برد .لی 4 ساعت بعد با گریه از خواب بیدار شدی تا به جال این گریتو ندیده بودم داشتم سکته میکردم ولی نزدیکای ساعت 1 دیگه خو.ابت برد انگار دردت کم شده بود اقرین پسر شجاع من

ولی عزیزم تو این 60 روز که پا به دنیای من و علی گذاشتی زندگیمونو خیلی زیباتر کردی

نمیدونی که چه فدر شیرین شدی وقتی باهات حرف میزنم میخندی

یه صداهایی از خودت در میاری که من براشون غش میکنم عاشق چراعای خونه ای وقتی خاموشه چشت همش دنبالشونههیپنوتیزم 

2 روزم هست عاشق گهوارت شدی و توش خیلی اروم میگیری

پستونکم میخوری از نوع حرفه ایش وقتی از دهنت میفته کلی گریه میکنی منم با عجله میام میزارم دهنت دوباره اروم میشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)