آدرینآدرین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

یکی یه دونه

4 ماه گذشت

1392/4/2 13:09
نویسنده : مامانی
101 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم عشقم نفسم همه زندگیم 4 ماه از امدنت گذشت . من چهارمین ماه گرد زندگیتو بهت تبریک میگم

نمیدونی چه قدر بهت وابسته شدم طاقت یک لحظه دوریتو ندارم وقتی باهات بازی میکنم با صدای بلند میخندی

راستی واکسنتم زدی ولی عین دو ماهگیت نبود واصلا اذیت نشدی تازه تا رسیدیم خونه چنان بازیگوشی میکردی انگار نه انگار که واکسن زدی

کم کم داریم به عیدم نزدیک میشیم و من خیلی خوشحالم از اینکه امسال عید 3 نفری جشن میگیریم

عاشق بیرون شدی تا میگم بریم دد کلی میخندی وقتیم بیداری چشم از من بر نمیداری و من چه قدر جلوی بابایی مغرور میشماز خود راضی

تازگیام که دستت و تا مچ میکنی تو دهنتو ملچ و مولوچ میخوریزبان

پسرم تمام ارزوهام مال تو شده خوشگلم هر وقت وی خوام ارزویی کنم همش میگم ادرین ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)