آدرینآدرین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

یکی یه دونه

10 ماهگیییییییی

1392/9/6 23:57
نویسنده : مامانی
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه هستی من .......

روزا و ماهها به سرعت میان و تو بزرگتر و شیرین تر میشی

ماشالات باشه مامان حسابیم شیطون شدی از رو مبلا میری بالا بعد اگه خواسمون بهت نباشه خودتو پرت میکنی پایین من که همش 4 چشمی حواسم بهت هست که یه وقت اتفاق بدی نیفتههیپنوتیزم

یه چند وقتیم هست خیلی بیقراری و همش جیغ میزنییییییییییی بی اشتهام شدی من نمیدونم کی میخواد این دندونا درانمتفکر

همشم دوست داری باهات بازی کنیم عاشق دالی بازی... تاپ بازیم خیلی دوست داری عسلم

ولی با همه این چیزا من عاشقتمممممممممم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آدرینا
7 آذر 92 0:44
واااااااای چه پسملی خوشگلی با هستی من دوست میشی؟
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم چرا که نه لینکتون کردم مرسی که به ما سرزدین